top of page

GYAKRAN ISMÉTELT 

KÉRDÉSEK

1. Hogyan működik a Rollet?


A rendszer használatához a Rollet applikáció letöltése és egy rövid regisztráció szükséges (első alkalommal), amely az alkalmazásban könnyen elvégezhető. A regisztráció során néhány személyes adatot és az autó rendszámát kell megadni, illetve regisztrálni a fizetéshez használt bankkártyát. Ezt követően már használható is a szolgáltatás. Az Rollet innovatív autóazonosító technológiájának köszönhetően, két másodpercen belül felismeri a járművet és automatikusan felnyitja a sorompót, hogy  ne kelljen gombnyomással vagy a telefonon való manuális fizetéssel foglalkoznod. 

​2. Szükség van mobilinternetre a Rollet használatához? Mi van akkor,

ha lemerül a telefonom a parkolás ideje alatt?


Csupán a regisztrációkor szükséges az internet elérés a Rollet használatához! A parkoláshoz egyáltalán nem kell elővenni a mobilt, hiszen az autó azonosításával történik a parkolás, így az sem baj, ha nincs nálad a telefonod.

3. Hogyan kerül kiszámításra a parkolási díj?


A Rollet applikáció használata ingyenes, csak a parkolási díjat kell fizetned.
A parkolóból való kihajtáskor a Rollet rendszer regisztrálja a kilépés időpontját, felnyitja a sorompót és megállítja a parkolóórát. A behajtás és a kihajtás között eltelt idő és a parkolóház díjszabása alapján automatikusan levonjuk a rögzített bankkártyáról a parkolási díjat.

4. Honnan tudom letölteni az alkalmazást?

A Rollet alkalmazás ingyenesen letölthető a Google Play és App Store áruházakból. 

Playstore.png
Appstore.png

​5. Milyen mobil operációs rendszereken fut az alkalmazás?

A Rollet alkalmazás Android (4.4-es verziótól) és iPhone (iOS 10-től) okostelefonokon használható.


6. Miért szükséges hitelesítő képet készíteni az autóról?


Javasoljuk, hogy készíts hitelesítő fotót az autódról, mert így a parkolás pontos lokációját és időpontját is elérhetővé tesszük. Erre személyiségi adatok védelme érdekében van szükség.

7. Ki látja a bankkártya adataimat és mi garantálja, hogy biztonságban lesznek ezek az adatok?


A bankkártyák tárolása és a fizetés az OTP Bank rendszerén keresztül utólag történik, amely teljesen biztonságos, hiszen még a Rollet és a parkolók üzemeltetői sem férnek hozzá a bankkártya adatokhoz.

8. Miért szükséges a kaució?


A regisztráció ingyenes, azonban a regisztrációkor vagy az első parkolásnál behajtáskor egy egyszeri, 1.900 Ft-os kauciót von le a rendszer a bankkártyáról. Egy bankkártyás tranzakció akár 10 másodpercet is igénybe vehet, ezért a kihajtás gyorsasága érdekében a kaució fedezete mellett elég, ha kihajtás után terheljük meg bankkártyádat. A kauciót visszatérítjük, ha úgy döntesz, hogy nem szeretnéd többet a Rolletet használni.

9. Mindenképpen meg kell adni a bankkártya adatokat a használathoz?


Igen, hiszen az automatikus fizetés bankkártyával történik, és ez csak regisztrált bankkártyával lehetséges.

10. Mennyibe kerül a parkolás a Rollettel?


A Rollet minden esetben az adott parkoló tarifái szerint számítja a parkolási díjat, nincs többletköltség vagy kényelmi díj.

11. Van minimális vagy maximális parkolási idő?


A Rollet nem szab parkolási limitet, te döntheted el, hogy mennyi ideig szeretnéd igénybe venni a Rollet szolgáltatást. A fizetés a parkolás befejeztével történik meg.

12. Csak magánszemélyek vagy cégek is regisztrálhatnak a Rolletbe?


A Rollet rendszerbe magánszemélyek és cégek is regisztrálhatnak, így lehetőség van akár egy teljes céges autóflotta regisztrációjára is.

13. Kérhetek-e ÁFÁ-s számlát?


A Rollet rendszer alapértelmezetten e-nyugtát küld a fizetés után. ÁFÁ-s számla igényléséhez a felhasználó megadhatja számlázási adatait a a Profil menüpont / Számlázási adatok alatt. Mentés után a felhasználó elektronikusan kapja meg a névre és adószámra kiállított számlát e-mailben.

14. Hány autót tudok a rendszerbe regisztrálni?


A Rollet rendszerbe több járművet is regisztrálhatsz a Profilom / Járművek menüpont alatt. Ezenfelül, egy Rollet felhasználói fiókkal több autó is parkolhat, így lehetőség nyílik cégeknek vagy családoknak autóflották regisztrálására is. Ez esetben a parkolási díjat mindegyik autó esetében az adott fiókhoz társított bankkártyáról vonja le a Rollet.

15. Csak személyautóval használható a Rollet, vagy más kategóriájú járművekkel is lehet regisztrálni? (Pl. haszongépjárművek, buszok, motorkerékpár, stb.)?


A Rollet rendszer személyautókat és haszongépjárműveket is kezel (pl. kisbusz, teherautó, busz, stb.). A motorkerékpárok regisztrációja azonban jelenleg még nem lehetséges.

16. Hol kérhetek segítséget, ha problémám van a Rollet használatával?


Kollégáink készséggel állnak rendelkezésedre a nap bármely időszakában. Probléma esetén írhatsz a support@rollet.hu e-mail címre vagy az appban lévő chaten keresztül is. Sosincs rossz kérdés, forduljon hozzánk bizalommal! :)

NEM TALÁLTAD MEG KÉRDÉSEDRE A VÁLASZT?

Írj e-mailt nekünk!

bottom of page